برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر جلفا

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جلفا از برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر نوروز در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، عبدالعلی محمدی روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر جلفا با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، اعضا و روسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر جلفا و معاونین عمرانی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان جلفا، باتوجه به موقعیت ویژه شهرستان جلفا در نقطه صفر مرزی، ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس، چهار اثر ثبت جهانی و به تبع آن ورود گردشگران و مسافران به این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جلفا ادامه داد: باتوجه به موقعیت ویژه شهرستان جلفا، مقرر شد تا کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، جلساتی را در جهت پیشبرد اهداف این جلسه که استقبال بیش از پیش گردشگران و مسافران نوروزی از این شهرستان است؛ برگزار کنند.

محمدی گفت: در این جلسه ضمن تأکید بر تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جلفا، بکارگیری تمام توان و امکانات موجود برای حل مشکلات ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی جلفا و ترافیک شهری در دستورکار قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121300560
دبیر مریم قربانی‌نیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha